Rosa Mayordomo i Nati Cabrera editen el llibre ‘El feedback formativo en la universidad. Experiencia con uso de la tecnología’

Portada del llibre El feedback formativo en la universidadEs publica el llibre El feedback formativo en la universidad. Experiencia con uso de la tecnología editat per Rosa Mayordomo i Nati Cabrera, professores dels Estudis de Psicologia i Ciències de l’Educació de la Universitat Oberta de Catalunya. Aquest llibre és fruit d’un projecte d’innovació interuniversitari sobre feedback i feedforward coordinat per la UB i 8 universitats més, d’entre elles la UOC.

Anna Espasa, directora del programa de Psicopedagogia de la UOC, ha participat com a coautora d’un dels capítols. Els experts asseguren en el llibre que el feedback juga “un paper rellevant per al desenvolupament dels processos d’autoregulació de l’aprenentatge dels estudiants”.

Elena Cano i David Carless dos referents internacionals en el camp de l’avaluació i específicament del feedback formatiu també han intervingut en dos dels capítols, els quals es recull el marc teòric a partir del qual s’han dissenyat les diferents experiències que s’han dut a terme en diferents assignatures i universitats. La resta de capítols del llibre recullen la descripció i la valoració d’aquestes experiències, també la de la UOC. El llibre es pot aconseguir en pdf al següent link http://www.lmi.ub.es/transmedia21/pdf/9_feedback.pdf