Quina recerca puc fer en el doctorat amb professorat dels Estudis de Psicologia i Ciències de l’Educació?

Dos programes i cinc línies de recerca configuren les diferents opcions per cursar el doctorat a la UOC el curs vinent

Des de l’1 de desembre de 2018 i fins al 12 de febrer de 2019 està obert el període de sol·licitud d’admissió als programes de doctorat de la UOC per a començar el curs 2019/20.

Si et planteges realitzar el doctorat en els àmbits de l’educació, la psicologia o la intervenció social, t’informem que el professorat dels Estudis de Psicologia i Ciències de l’Educació participa en dos programes: Educació i TIC (e-learning) i Societat de la Informació i el Coneixement, cada un amb diferents línies de recerca.

Pel que fa al programa de doctorat d’Educació i TIC (e-learning), aquest ofereix l’opció d’elaborar tesis doctorals en el marc dels projectes de recerca que s’ajusten a les següents quatre línies de recerca i temàtiques associades:

1. Ensenyament i processos d’aprenentatge i resultats en educació en línia

1. Reptes per a una gestió sostenible i organització en l’educació en línia
  • Usos educatius de les TIC i el seu impacte en les institucions d’educació superior, amb el Dr. Josep M. Duart.

1. Tecnologies per donar suport a l’ensenyament i l’aprenentatge

1. Educació en línia flexible i oberta
  • Disseny i avaluació en entorns d’aprenentatge i docència en línia amb el suport d’eines socials i col·laboratives, amb la Dra. Adriana Ornellas.
  • Factors psicosocials que afecten l’accés de les dones a les carreres tecnològiques i el seu allunyament en la socialització de les TIC, amb la Dra. Montse Vall-Llovera.
  • Processos de regulació de l’aprenentatge en entorns d’aprenentatge social obert, amb la Dra. Iolanda García

I centrat en el programa de doctorat de Societat de la Informació i el Coneixement, el professorat dels Estudis ofereix l’opció d’elaborar tesis doctorals en la línia Psicologia, tecnologia i societat i, concretament, vinculades a aquests grups de recerca i investigadors:

Cal tenir en compte que el doctorat a la UOC es pot cursar en dues modalitats, presencial a temps complet o bé a temps parcial a distància. La modalitat presencial a temps complet està dedicada als estudiants que són beneficiaris d’un contracte competitiu predoctoral i tenen 3 any per poder fer la tesi doctoral. Per una altra banda, en la modalitat a temps parcial a distància els estudiants disposaran de 5 anys des de l’admissió al programa fins a la presentació de la tesi doctoral.

Per poder demanar l’accés al doctorat, podeu trobar tota la informació a la web de l’escola de doctorat de la UOCEl període de sol·licitud d’admissió als programes de doctorat de la UOC per a començar el curs 2019/20 finalitza el 12 de febrer del 2019.

Foto d’Esther Tuttle a Unsplash