Quina recerca puc fer en el doctorat amb professorat dels Estudis de Psicologia i Ciències de l’Educació?

doctorat uoc psicologia educació

Tres programes i deu línies de recerca configuren les diferents opcions per cursar el doctorat als Estudis de Psicologia i Ciències de l’Educació de la UOC el curs vinent

Fins al 12 de febrer de 2020 està obert el període de sol·licitud d’admissió als programes de doctorat de la UOC per a començar el curs 2020/21.

Si et planteges realitzar el doctorat en els àmbits de l’educació, la psicologia o la intervenció social, t’informem que el professorat dels Estudis de Psicologia i Ciències de l’Educació participa en tres programes: Educació i TIC (e-learning), Societat de la Informació i el Coneixement, i Salut i Psicologia, cada un amb diferents línies de recerca.

Pel que fa al programa de doctorat d’Educació i TIC (e-learning), aquest ofereix l’opció d’elaborar tesis doctorals en el marc dels projectes de recerca que s’ajusten a les següents quatre línies de recerca i temàtiques associades:

Ensenyament i processos d’aprenentatge i resultats en educació en línia

Reptes per a una gestió sostenible i organització en l’educació en línia

Tecnologies per donar suport a l’ensenyament i l’aprenentatge

Educació en línia flexible i oberta

Centrat en el programa de doctorat de Societat de la Informació i el Coneixement, el professorat dels Estudis ofereix l’opció d’elaborar tesis doctorals en la línia Psicologia, tecnologia i societat i, concretament, vinculades a aquests grups de recerca i investigadors:

Finalment, en el programa de doctorat de Salut i Psicologia s’ofereix l’opció d’elaborar tesis doctorals en el marc dels projectes de recerca que s’ajusten a les següents línies de recerca en què participa el professorat dels Estudis de Psicologia i Ciències de l’Educació:

Cura i salut comunitària

• Els aspectes socials i tecnològics de viure amb una malaltia crònica, amb el Dani López del Grup CareNet.
  • Vides precàries i desigualtat social: efectes sociopsicològics, amb la Dra. Ana Gálvez Mozo del Grup TRAGSO.

Models de gènere, salut i socioculturals

Entorns de treball saludables

• Promoure la resiliència i la competitivitat organitzatives sense oblidar el benestar dels empleats, amb la Dra. Beatriz Sora i el Dr. Sergi Fábregues.
  • Intervencions organitzatives per promoure entorns de treball saludables, amb la Dra. Beatriz Sora i el Dr. Sergi Fábregues.
  • L’estrès al lloc de treball, amb la Dra. Beatriz Sora i el Dr. Sergi Fábregues.

Trastorns del llenguatge i neurociència

Psicologia: eines, intervencions i pràctiques per a la salut

Cal tenir en compte que el doctorat a la UOC es pot cursar en dues modalitats, presencial a temps complet o bé a temps parcial a distància. La modalitat presencial a temps complet està dedicada als estudiants que són beneficiaris d’un contracte competitiu predoctoral i tenen 3 any per poder fer la tesi doctoral. Per una altra banda, en la modalitat a temps parcial a distància els estudiants disposaran de 5 anys des de l’admissió al programa fins a la presentació de la tesi doctoral.

Per poder demanar l’accés al doctorat, podeu trobar tota la informació a la web de l’escola de doctorat de la UOCEl període de sol·licitud d’admissió als programes de doctorat de la UOC per a començar el curs 2020/21 finalitza el 12 de febrer del 2020.

Foto d’Esther Tuttle a Unsplash