Convocatòria de selecció de professorat als Estudis de Psicologia i Ciències de l'Educació

5 abril, 2017

Els Estudis de Psicologia i Ciències de l’Educació han obert diverses convocatòries per incorporar professorat propi per aquest any 2017, així com professorat col·laborador per a diferents titulacions.

En aquests moments, els Estudis es troben immersos en el desenvolupament de noves propostes formatives de màster.

Concretament, l’Àrea de Personalitat, Avaluació i Tractament Psicològic del programa de Psicologia està desplegant un Master Universitari de Psicologia Infantil i Juvenil. Es busca per aquest motiu, un professor o professora en l’àmbit de l’àrea de la personalitat, avaluació i tractament psicològic.

D’altra banda, es busca també un professor o professora en l‘àmbit dels trastorns de la parla i del llenguatge, en concret, trastorns del parla i del llenguatge oral (trastorn específic del llenguatge) i escrit (dislèxia i discalculia). Els candidats hauran de realitzar les seves sol·licituds a través de l’espai Uneix-te al nostre equip. A continuació es llisten les diferents ofertes i enllaços directes als detalls de cadascuna d’elles.

Professorat propi

Professor/a en l’àmbit de l’àrea de personalitat, avaluació i tractament psicològic

Professor/a en l’àmbit dels trastorns de la parla i del llenguatge

Professorat col·laborador