Jordi Planella, catedràtic de la UOC, inaugura les Jornades 'A construcción da Identidade na Adolescencia e a Infancia: O Lugar do Corpo' a Galícia

3 maig, 2016

Aquest any l’encarregat d’inaugurar les “III Xornadas de Saúde Emocional na Infancia e a Adolescencia” serà el catedràtic de Pedagogia Social de la Universitat Oberta de Catalunya Jordi Planella. Aquestes jornades organitzades per ASEIA, Associació per a la Salut Emocional a la Infantesa i l’Adolescència, tindran lloc a Ourense el 21 de maig al Centre Cultural Marcos Varcárcel.

Jordi Planella oferirà la conferència inaugural, titulada “El cos més enllà de l’anatomia: cultures de corporeïtat de l’Infància i l’Adolescència”. Planella és catedràtic de Teoria i Història de l’Educació als Estudis de Psicologia i Ciències de l’Educació de la Universitat Oberta de Catalunya. Investiga temes relacionats amb els Estudis Corporals i és recercaire del Laboratori d’Educació Social (ELS). Alguns dels llibres que ha escrit Planella són “Pedagogías de lo Sensible. Cuerpo, cultura i educación” o “Alterando la discapacidad. Manifiesto a favor de las personas”.

A més a més hi participaran d’altres ponents com Jerónimo Bellido, psicòleg especialitzat en psicologia clínica i director de l’Intitut Wilhelm Reich Europa, o David Garcia, psicòleg, psicoterapeuta de Integració Corpo Mente i director de l’Institut Wilhelm Reich Galicia.

Redactora dels Estudis de Psicologia i Ciències de l'Educació